Reclamatie & Klachten

Stappenplan voor het indienen van een klacht

Volg onderstaande stappen om uw klacht in te dienen:

 

  1. Maak duidelijke foto’s
    Maak duidelijke foto’s van eventuele schade vóórdat het product wordt gemonteerd.
    Schade die ontstaat tijdens montage of door onjuiste montage valt mogelijk niet onder de garantie.

  2. Stuur ons een e-mail

    • Voeg een duidelijke omschrijving van de schade toe.
    • Vermeld het onderdeelnummer, uw factuurnummer en adresgegevens.
    • Voeg enkele foto’s van de schade bij.
      E-mail ons op: info@meubelnova.nl
  3. Nalevering van het onderdeel

    • Wij leveren het benodigde onderdeel zo snel mogelijk na.
    • Als het niet op voorraad is, bestellen wij het voor u.
    • U kunt het product ondertussen blijven gebruiken.
    • Het beschadigde onderdeel hoeft niet geretourneerd te worden.

 


 

Extra kosten

  • Bezorging: Is het product bij u thuis bezorgd? Dan wordt het vervangende onderdeel kosteloos nageleverd.
  • Afhaling: Heeft u het product zelf bij ons magazijn opgehaald? Dan dient u ook het vervangende onderdeel zelf op te halen.
  • Thuislevering: Kunt u het onderdeel niet ophalen? Wij kunnen het tegen betaling bij u thuis leveren. Het tarief wordt berekend op basis van de afstand en de grootte van het onderdeel.

 


 

Fabricagefouten

Heeft u een product met een fabricagefout, zoals ontbrekende of verkeerd geboorde gaten?
Stuur een e-mail naar info@meubelnova.nl met:

 

  • Een duidelijke omschrijving van het probleem.
  • Foto’s van de schade.
  • Het onderdeelnummer en uw adresgegevens.

 

Wij leveren het desbetreffende onderdeel zo snel mogelijk na, mits het op voorraad is.

 


 

Klachtenprocedure

Is er iets niet naar wens verlopen?

Meld het aan ons, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

 

 

Komt u er met ons niet uit?

Dan kunt u een klacht indienen via:

 

 


 

Reviews

Wij hechten veel waarde aan eerlijke en onpartijdige reviews. Onze beoordelingen worden beheerd door WebwinkelKeur,

dat maatregelen heeft genomen om de echtheid van reviews te garanderen.