Retourneren

“Niet goed, geld terug garantie”

 

Retourneren

 

Bent u toch niet helemaal tevreden met uw nieuwe aankoop?

Dat is geen probleem, bij ons heeft u namelijk 14 dagen bedenktijd om uw product te retourneren.

U kunt zelfs onze actieproducten gewoon retourneren.

Daarna heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen of op te laten halen door onze bezorgservice, neem voordat u het product gaat retourneren wel eerst altijd even contact met ons op.

 

Als het product in originele staat verkeerd zonder enige schade door bijvoorbeeld montage of transport dan wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 werkdagen geretourneerd op uw rekening.

( Het bedrag zal teruggestort worden op het rekeningnummer van de koper waarvan wij de betalen ontvangen hebben )

 

Indien het product of de originele verpakking dusdanig beschadigd is dat deze voor ons onverkoopbaar is geworden, wordt 30% van de nieuwprijs in mindering gebracht op het door ons terug te storten bedrag.

Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

 ( * eventuele montage / bezorgkosten worden niet geretourneerd )

 

Voorwaarden

 

 Aan het retourneren van onze producten zijn wel enkele voorwaarden verbonden:

1. U dient het aangekochte product binnen een termijn van 30 dagen na ontvangst te retourneren.

2. Neem voordat u het product gaat retourneren altijd eerst even contact met ons op.

3. Het product kan alleen geretourneerd worden als deze niet gemonteerd is of gemonteerd is geweest

4. Het product verkeerd in originele staat zonder schade door bijvoorbeeld montage of transport

5. U heeft de originele verpakking van het product bewaard

 

 

Retourkosten

 

Als u via onze website een product besteld en deze laat thuisbezorgen dan betaald u geen extra kosten om het product te retourneren,

wij komen deze dan kosteloos bij u ophalen aangezien u al bezorgkosten betaald heeft toen u de bestelling bij u liet thuisbezorgen.

Heeft u korting gekregen op uw bezorgkosten of is uw aankoop gratis thuisbezorgd? dan worden er wel extra kosten in rekening gebracht volgens het normale tarief.

 

Als u het product zelf opgehaald heeft in ons magazijn dan kunt u deze zelf terugbrengen naar ons magazijn, mocht u besluiten om het door ons op te laten halen dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Echter worden er dan wel kosten in rekening gebracht voor het ophalen van het door u te retourneren product.

 

Voorbeeld 1: U heeft online via onze website een dressoir besteld voor €200,- euro, u wilt deze laten thuisbezorgen u betaald hiervoor bijvoorbeeld €25,- euro bezorgkosten.

Het dressoir wordt bij u bezorgd en het is toch niet helemaal wat u ervan verwacht had, dan komen wij deze kosteloos bij u ophalen aangezien u al €25,- euro bezorgkosten betaald heeft.

 

Het volledige aankoopbedrag van €200,- euro wordt daarna binnen 14 werkdagen na inspectie van het product teruggestort op uw rekening.

 

 Voorbeeld 2: U heeft via onze website een dressoir besteld van €200,- euro, u komt deze zelf ophalen in ons magazijn, maar na enkele dagen heeft u zich toch bedacht en heeft u besloten om het dressoir te retourneren.

Aangezien u bijvoorbeeld geen vervoer heeft om het dressoir zelf terug te brengen wilt u het dressoir door ons bij u thuis laten ophalen,

hier worden dan extra kosten voor in rekening gebracht aangezien u niet eerder bezorgkosten betaald heeft. ( De kosten worden berekend op de afstand )

 

De bezorgkosten worden dan inhouden op het te retourneren bedrag van €200,- euro, als dit €25,- euro zou zijn dan krijgt u dus na inspectie van het product binnen 14 werkdagen €175,- euro retour gestort op uw rekening.

 

 

Meubel-Nova is niet aansprakelijk voor eventuele zoekgeraakte of beschadigde producten, vraag daarom altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed!

Als het product schade bevat of niet deugdelijk retour gestuurd is zijn wij helaas genoodzaakt om hiervoor kosten in rekening te brengen.

( 30% van de nieuwprijs zal in mindering gebracht worden op het door ons terug te storten bedrag. )

 

Als u besluit het product zelf terug te brengen naar ons magazijn maak dan vooraf altijd eerst even een afspraak,

er is namelijk niet continue iemand aanwezig in ons magazijn of op het kantooradres.

 

Als wij de producten bij u komen ophalen dan wordt er vooraf eerst altijd met u een afspraak gepland zodat u precies weet wanneer het opgehaald wordt.

U kunt eventueel ook aangegeven dat u bijvoorbeeld een half uur van te voren gebeld wilt worden zodat u niet thuis hoeft te blijven wachten tot onze chauffeur arriveert.