Reclamatie

Reclamatie

 

Beschadigd, incompleet of verkeerde kleur?

Wat spijtig om te horen, we zullen altijd ons uiterste best doen om het netjes en snel op te lossen.

Want u wilt natuurlijk zo snel mogelijk een nieuw of vervangend onderdeel ontvangen.

Bewaar de originele verpakking en alle bijbehorende onderdelen van het product, (ook alle onderdelen die beschadigd zijn) 

 

Stappenplan:


  Stap 1: Het is heel erg belangrijk dat u duidelijke foto’s maakt van de schade voordat het product gemonteerd wordt.

  U kunt namelijk geen aanspraak meer maken op een vervangend onderdeel of product als het product al gemonteerd is geweest.

  Aangezien dan niet meer aangetoont kan worden of de schade al aanwezig was of deze is ontstaan tijdens het monteren. 

 

  Stap 2: Stuur ons een e-mail met daarin een duidelijke omschrijving van de schade, vermeld het onderdeelnummer en voeg enkele foto's toe

  vermeld daarbij ook uw factuurnummer en adresgegevens zodat wij u sneller kunnen helpen

 

  Stap 3: Wij zullen zo spoedig mogelijk (mits voorradig) een nieuw onderdeel naleveren, indien deze niet voorradig is dan wordt het voor u besteld.

  In de tussentijd mag u het product indien mogelijk gewoon gaan gebruiken en u hoeft het beschadigde onderdeel naderhand niet retour te sturen.

  (de door u gemaakte foto's sturen we door naar onze leverancier)

  

Overige kosten

 U hoeft geen extra kosten te betalen als het product bij u thuis geleverd is, het vervangende onderdeel wordt dan kosteloos bij u na geleverd zodra deze bij ons op voorraad is.

 Als u het product zelf opgehaald had in ons magazijn dan dient u het vervangende onderdeel ook zelf op te halen.

 Mocht u niet in de gelegenheid zijn om het vervangende onderdeel zelf op te halen dan kunt u deze eventueel ook tegen vergoeding bij u thuis laten bezorgen.

 ( De kosten worden berekend op de afstand en de grootte van het onderdeel )

 

Fabricagefouten 

Heeft u een product ontvangen waar een fabricagefout in zit, bijvoorbeeld doordat deze niet correct is voorgeboord?

Maak enkele foto's van het product waarop duidelijk te zien is dat het om een fabricagefout gaat en stuur deze per e-mail naar ons toe.

Vermeld daarbij ook altijd het factuurnummer en uw adresgegevens zodat we u sneller kunnen helpen.