Reclamatie

Heeft u een beschadigd onderdeel ontvangen?

 

Dat is natuurlijk heel vervelend en u wilt graag zo spoedig mogelijk een vervangend onderdeel.

Maak voordat u het product gaat monteren duidelijke foto’s van de schade, nadat het meubel gemonteerd is kan er namelijk geen aanspraak meer gemaakt worden op eventuele schade.

 

Stuur ons een e-mail met daarin de foto’s en een duidelijke omschrijving van het beschadigde onderdeel, voeg hier het onderdeelnummer aan toe ( deze kunt u terugvinden in de bijgeleverde montagehandleiding )

zodat wij precies weten om welk onderdeel het gaat.

 

Wij zullen de foto’s doorsturen naar onze leverancier zodat zij het onderdeel kunnen vervangen.

Indien wij het onderdeel niet op voorraad hebben zullen we deze voor u bestellen, het kan zijn dat u enkele weken moet wachten op het vervangende onderdeel,

tot die tijd kunt u gewoon gebruik maken van het beschadigde onderdeel.

 

U dient alle onderdelen en originele verpakkingen te bewaren, heeft u de onderdelen of verpakkingen weggegooid dan kunt u helaas geen aanspraak maken op eventuele reclamatie.

 

Als u het product heeft laten thuisbezorgen dan wordt het te vervangen onderdeel gratis bij u nageleverd, als u het product zelf opgehaald heeft in ons magazijn dan kunt u het onderdeel zelf ophalen in ons magazijn.

Als u liever wilt dat bij het onderdeel bij u naleveren dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. ( De kosten worden berekend op de afstand en de grootte van het onderdeel )

 

 

Ontbreekt er een onderdeel aan uw product?

 

U heeft alles goed gecontroleerd en er blijkt dat u een onderdeel niet heeft ontvangen.

Dit is natuurlijk heel erg jammer want u heeft immers een compleet product besteld.

Neem even telefonisch of per e-mail contact met ons op en vermeld daarbij de productnaam en het onderdeelnummer ( deze kunt u terugvinden in de bijgeleverde montagehandleiding )

 

Wij zullen het onderdeel zo spoedig mogelijk naleveren, als we het onderdeel niet op voorraad hebben dan wordt deze voor u besteld,

soms kan dit helaas enkele weken duren aangezien wij ook afhankelijk zijn van andere partijen.

 

Als u het product heeft laten thuisbezorgen dan wordt het te vervangen onderdeel gratis bij u nageleverd, als u het product zelf opgehaald heeft in ons magazijn dan kunt u het onderdeel zelf ophalen in ons magazijn.

Als u liever wilt dat bij het onderdeel bij u naleveren dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. ( De kosten worden berekend op de afstand en de grootte van het onderdeel )

 

 

Bevat uw product een fabricagefout?

 

Heeft u alles goed gecontroleerd en blijkt er een gat niet juist voorgeboord te zijn of ontbreekt er bijvoorbeeld een afwerkrand?

Maak dan even een foto en stuur deze per e-mail naar ons toe met daarbij een duidelijke omschrijving van de fabricagefout,

vermeld hierbij ook het onderdeelnummer ( deze kunt u terugvinden in de bijgeleverde montagehandleiding ) zodat wij precies weten om welk onderdeel het gaat.

 Wij zullen zo spoedig mogelijk een oplossing zoeken en / of het onderdeel vervangen. Mocht het zo zijn dat we dit onderdeel niet op voorraad hebben dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

 

Als u het product heeft laten thuisbezorgen dan wordt het te vervangen onderdeel gratis bij u nageleverd, als u het product zelf opgehaald heeft in ons magazijn dan kunt u het onderdeel zelf ophalen in ons magazijn.

Als u liever wilt dat bij het onderdeel bij u naleveren dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. ( De kosten worden berekend op de afstand en de grootte van het onderdeel )