Vraag en Antwoord

 

1. Hoe kan ik een account aanmaken?

Als u rechtsboven op "Inloggen" klikt krijgt u een inlogscherm te zien, onderaan kunt u een "Account aanmaken".

 

2.Wat zijn de voordelen van mijn eigen account?

U hoeft bij uw volgende bezoek niet opnieuw uw gegevens in te vullen, u kunt uw eerder bestelde artikelen bekijken, u kunt ook uw huidige bestelling bekijken en de status ervan volgen.

 

3.Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Klik rechtsbovenin op " Mijn Account" en vervolgens op ''uw wachtwoord vergeten''  u krijgt een e-mail toegestuurd met daarin uw nieuwe wachtwoord. ( E-mailadressen die niet  zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.)

 

4.Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?

U dient hiervoor in de loggen op uw eigen account, u kunt daarna zelf uw gegevens wijzigen in het menu, ook als u een afwijkend bezorgadres wilt opgeven kunt u dat hier aanpassen.

 

5. Als ik een bestelling heb gedaan, hoe gaat het dan met de betaling?

Als u online een bestelling heeft gedaan via de webwinkel wordt u doorgestuurd naar online betalen via IDEAL, na ontvangst van de betaling ontvangt u via email een bevestiging van uw bestelling.

Zodra de bestelling is verwerkt wordt er contact met u opgenomen om een afhaal of bezorgafspraak te maken, Indien u producten heeft besteld die niet op voorraad zijn dan nemen wij contact op zodra de gehele bestelling bij ons

klaar staat.

 

6. Wat is iDEAL?

U kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen doen via de Meubel-Nova webwinkel. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.

U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u dat eigenlijk al gewend bent.

 

7.Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?

De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat uw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn, ook worden uw gegevens nooit aan derden verstrekt of voor andere doeleinden gebruikt.

 

8. Is het ook mogelijk om alleen een aanbetaling te doen of moet ik altijd het gehele bedrag vooruit betalen?

Uiteraard is dat mogelijk, U kunt ervoor kiezen om vooraf 30% aan te betalen, het resterende bedrag betaald u dan pas als u het product komt ophalen of als ze het bij u thuisbezorgen.

 

9. Woont u in België of heeft u een Belgische bank en wilt u graag online een bestelling plaatsen?

Kies dan voor de optie 30% aanbetalen, u ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met daarin uw factuur, het is helaas nog niet mogelijk om online te betalen via een Belgische bank.

 

10. Is het mogelijk om mijn aankopen te retourneren?

Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele verpakking zitten. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor uw eigen rekening deze kunnen helaas niet in mindering gebracht worden.

Speciaal op maat gemaakte of bestelde artikelen kunnen helaas niet retour genomen worden, Ook showmodellen kunnen niet retour genomen worden. 

 

11. Is het mogelijk om mijn bestelling thuis te laten bezorgen?

Meubel-Nova heeft een eigen bezorgservice die uw meubelen tegen betaling bij u  thuisbezorgd, wilt u ze toch liever zelf ophalen dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Maak vooraf altijd wel even een afspraak als u het zelf op wilt komen halen, er is namelijk niet altijd iemand aanwezig bij ons afhaalmagazijn.

Dit om teleurstellingen te voorkomen.

 

12. Is het mogelijk om mijn bestelling door Meubel-Nova te laten monteren?

Meubel-Nova heeft een eigen montageservice met professionele en ervaren monteurs die uw meubelen graag voor u monteren, hier zijn wel kosten aan verbonden.

De tarieven vind u op onze website onderaan de pagina bij "bezorg & montageservice".

U bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de ruimte, als blijkt dat een meubel niet gemonteerd kan worden wegens gebrek aan ruimte o.i.d. zijn wij hiervoor niet

aansprakelijk, als u vragen heeft omtrend het opmeten van de ruimte, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen wij helpen u graag!

 

13. Wat moet ik doen als er schade blijkt te zijn aan mijn nieuwe meubelen?

U dient uw meubelen vooraf goed te inspecteren voordat u het gaat monteren, na de montage kan er namelijk geen aanspraak meer gemaakt worden op eventuele schade.

Als er schade blijkt te zijn, maak hier dan zo spoedig mogelijk een melding van zodat wij dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen.

U kunt het beste een e-mail sturen met daarin een duidelijke omschrijving van de schade, voeg altijd foto's toe waarop de schade duidelijk zichtbaar is en vermeld in uw email

altijd uw naam en factuurnummer.

 

14. Ik wil graag langskomen om wat meubels te bekijken maar ik kan geen openingstijden vinden, kan ik toch gewoon langskomen?

Nee u dient vooraf altijd een afspraak te maken aangezien wij geen "fysieke" showroom hebben, mocht u twijfelen over een bepaalde kleur of de kwaliteit van een product?

Dan kunt u eventueel wel op afspraak langskomen in ons magazijn, het adres op de website is ons kantooradres, hier kunt u geen kleuren of materialen bekijken.

Zodra u contact opneemt met ons om een afspraak te maken ontvangt u het adres van ons magazijn.

 

15. Zijn alle producten op de website ook te bezichtigen?

Nee alleen de producten die we op voorraad hebben kunnen we laten zien, we hebben namelijk geen "echte" showroom waar u onze producten kunt bekijken.

Al onze producten zijn ongemonteerd, u kunt dus alleen aan de hand van losse planken onze producten bekijken.

 

16. Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Alle op de website vermelde prijzen zijn inclusief BTW, in uw winkelwagen of op uw factuur kunt u het bedrag exclusief BTW bekijken en de hoogte van het BTW bedrag.